9 noiembrie 2012

Aberatii IT

Pentru ca de-a lungul anilor am auzit si am vazut destul de multe aberatii si stupiditati din domeniu (ex. 'Si daca pui DVD-Writer-ul ala o sa mearga mai bine netu' ?'), m-am gandit sa fac o noua categorie pe langa 'Amuzament'. Pentru ca sunt mai mult decat bancuri si glume, aceste postari se vor incadra la categoria 'Aberatii IT'.

O alta intrebare amuzanta de pus la colectie, pe langa cea de mai sus, am gasit-o pe un forum de asistenta Microsoft: 'Recent am achizitionat noul meu Dell, care vine cu versiunea de Windows 7 pe 32 bit, insa calculatorul este capabil sa ruleze pe 64 bit. Daca instalez Windows 7 32bit de doua ori aceasta il va face de 64bit ?' (traducere).

Sursa: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproappcompat/thread/efcd4783-e948-4f85-9659-7a6e9139a931

In curand voi reveni cu alte intrebari si/sau afirmatii amuzante din domeniu. Rog persoanele care se simt 'cu musca pe caciula' sa nu aibe reactii adverse pentru aceste postari, dar chiar sunt amuzante si cred ca merita scrise undeva. Numai bine si 'Zambiti, va rog' :)

instincttech

Despre instincttech

In curand, cateva informatii despre autor.

Subscribe to this Blog via Email :

Parerea ta conteaza !