7 februarie 2013

A plug-in (Shockwave Flash) isn't responding - Google Chrome

Am observat ca foarte multi dintre dvs folositi browser-ul Google Chrome, majoritatea clientilor chiar il lauda ca fiind cel mai bun si rapid browser. De ceva timp am inceput si eu sa-l folosesc zilnic din cauza ca mi s-au adunat multe site-uri in bara si am memorat toate conturile pentru o accesare mai rapida; initial folosind Mozilla Firefox (foarte util pentru realizarea paginilor web), apoi am trecut la Opera (care pana acum mi s-a parut ca functioneaza cel mai bine)

O problema deranjanta, chiar enervanta, este ca de multe ori (si tot mai des), in timp ce lucrez, blocheaza calculatorul pentru o perioada lunga de timp. Initial nu incarca pagina web apoi se blocheaza intreg browser-ul, iar din acel moment nu mai am acces la nici o aplicatie cu care sa lucrez intre timp (starea procesorului stagnand la 100% din utilizare). Uneori apare mesajul 'A plug-in (Shokwave Flash) isn't responding. [Stop plug-in]', dar de cele mai multe ori nu apare nici macar acest avertisment.


Cauza acestor crash-uri (blocari) se poate datora variantelor multiple de Flash instalate. De exemplu: pentru Mozilla Firefox eu instalez aditional Adobe Flash Player. Google Chrome avand deja Flash preinstalat browser-ul devine confuz de unde rezulta un crash al acestuia si nu mai raspunde.

Cum rezolvam aceasta problema?


1. Deschideti Google Chrome (daca nu este deja deschis) si scrieti in bara de adrese 'about:plugins' sau 'chrome://plugins' (de preferat intr-un tab nou pentru a putea citi mai departe) apoi apasati Enter. Faceti click pe semnul [+] din dreapta-sus a paginii si va aparea o lista cu plugin-urile instalate, primele din lista fiind Flash Player-ele. Ex: Adobe Flash Player (2 files) dupa care descrierea versiunilor.

2. Verificati locatia fiecarei versiuni de Flash si dezactivati versiunea incorporata in Google Chrome (aceasta se afla in folderul de instalare al browser-ului iar versiunea Windows fiind in folderul Windows) facand click pe Disable. In cazul in care aveti mai multe versiuni in folderul Chrome se vor dezactiva toate. Important este sa ramana versiunea din Windows (daca aceasta nu exista lasati cea mai noua versiune din Google Chrome).

3. Inchideti si reporniti Google Chrome.

Daca dupa repornirea browser-ului plugin-ul flash al Google Chrome s-a reactivat dezactivati celalalt plugin.


instincttech

Despre instincttech

In curand, cateva informatii despre autor.

Subscribe to this Blog via Email :

2 comments

Write comments
Anonim
AUTHOR
8 ianuarie 2014 la 13:37 delete

pentru mozilla firefox cum procedez? am aceeasi problema....

Reply
avatar
instincttech
AUTHOR
8 ianuarie 2014 la 22:44 delete

Este posibil ca un up-date la Flash Player si/sau Mozilla Firefox sa rezolve problema. Daca acestea sunt actualizate, o alta varianta ar fi un reset la Firefox (cu riscul de a se pierde anumite informatii precum unele extensii, preferinte sau site-uri deschise): Firefox -> Help -> Troubleshooting Information, click pe butonul "Reset Firefox", iar dupa pornire click "Finish".

Reply
avatar

Parerea ta conteaza !