O problema deranjanta, chiar enervanta, este ca de multe ori (si tot mai des), in timp ce lucrez, blocheaza calculatorul pentru o perioada lunga de timp. Initial nu incarca pagina web apoi se blocheaza intreg browser-ul, iar din acel moment nu mai am acces la nici o aplicatie cu care sa lucrez intre timp (starea procesorului stagnand la 100% din utilizare). Uneori apare mesajul 'A plug-in (Shokwave Flash) isn't responding. [Stop plug-in]', dar de cele mai multe ori nu apare nici macar acest avertisment.
Cauza acestor crash-uri (blocari) se poate datora variantelor multiple de Flash instalate. De exemplu: pentru Mozilla Firefox eu instalez aditional Adobe Flash Player. Google Chrome avand deja Flash preinstalat browser-ul devine confuz de unde rezulta un crash al acestuia si nu mai raspunde.
Cum rezolvam aceasta problema?
1. Deschideti Google Chrome (daca nu este deja deschis) si scrieti in bara de adrese 'about:plugins' sau 'chrome://plugins' (de preferat intr-un tab nou pentru a putea citi mai departe) apoi apasati Enter. Faceti click pe semnul [+] din dreapta-sus a paginii si va aparea o lista cu plugin-urile instalate, primele din lista fiind Flash Player-ele. Ex: Adobe Flash Player (2 files) dupa care descrierea versiunilor.
2. Verificati locatia fiecarei versiuni de Flash si dezactivati versiunea incorporata in Google Chrome (aceasta se afla in folderul de instalare al browser-ului iar versiunea Windows fiind in folderul Windows) facand click pe Disable. In cazul in care aveti mai multe versiuni in folderul Chrome se vor dezactiva toate. Important este sa ramana versiunea din Windows (daca aceasta nu exista lasati cea mai noua versiune din Google Chrome).
3. Inchideti si reporniti Google Chrome.
Daca dupa repornirea browser-ului plugin-ul flash al Google Chrome s-a reactivat dezactivati celalalt plugin.
2 comments
Write commentspentru mozilla firefox cum procedez? am aceeasi problema....
ReplyEste posibil ca un up-date la Flash Player si/sau Mozilla Firefox sa rezolve problema. Daca acestea sunt actualizate, o alta varianta ar fi un reset la Firefox (cu riscul de a se pierde anumite informatii precum unele extensii, preferinte sau site-uri deschise): Firefox -> Help -> Troubleshooting Information, click pe butonul "Reset Firefox", iar dupa pornire click "Finish".
ReplyParerea ta conteaza !