14 septembrie 2012

Parola YouTube nu mai e valabila? Afla de ce



Astazi, incercand sa accesez contul YouTube am ramas socat. Parola de pe contul meu nu mai era valida. Cand am accesat link-ul de recuperare a parolei prin e-mail mi-a aparut o fereastra de recuperare a parole a contului Google. Pff.. Problema e ca eu vreau sa-mi recuperez parola de la Youtube, nu Google, care e in regula si am folosit-o zi de zi. Ok, sa zicem.. A scris parola de la contul Youtube si m-a acceptat-o. Hmm.. Acum sa vedem care-i faza cu contul Google.. Dau sa ma loghez - parola incorecta! Ok. Deci mi-am pus parola de la Youtube la contul Google, care e mult mai important si unde aveam o parola mai complexa... Bun... acum iar pierdere de timp sa schimb parola inapoi, sa accept si sa tin minte, ca parola de la Youtube e aceeasi cu cea de la Google. Dau sa schimb parola contului Google cu cea veche, pe care o tin minte foarte bine si cu care m-am obisnuit, la care mi se afiseaza acest mesaj: 'Alegeţi o parolă pe care nu aţi utilizat-o anterior pentru acest cont'.

Concluzie: Daca sunteti in situatia de a nu va putea accesa contul YouTube incercati cu parola de la Goggle. Youtube a fost cumparat acum cativa ani de catre Google, iar acum s-au gandit sa cumuleze conturile intr-unul singur. Era frumos din partea lor sa trimita un e-mail de instiintare pentru a ne scuti de sperieturi, timp pierdut si memorat parole.

ATENTIE! Daca stergeti contul Google si cel de YouTube va fi sters!

Mai multe detalii: aici.

Revin cu completari... ma apuc de schimbat parolele la browsere..

instincttech

Despre instincttech

In curand, cateva informatii despre autor.

Subscribe to this Blog via Email :

Parerea ta conteaza !