4 noiembrie 2010

Cum fac sa se auda youtube la sistem audio 5.1

Vi s-a intamplat ca atunci cand vizualizati clipuri pe youtube sau orice alt site sa se auda doar la 2 sateliti (stereo)? In ultima perioada m-au sunat destul de multe persoane avand aceasta problema. Chiar daca youtube nu mai 'emite' decat stereo, cu ajutorul utilitarului de la placa de sunet se poate face ca sunetul sa iese 5.1. Solutia e simpla:

Deschideti utilitarul de configurare al placii de sunet si la efecte selectati un mediu prestabilit din lista afisata (Environment: Generic, Room, Living Room, ...), click OK.

Mai jos aveti cateva exemple:



instincttech

Despre instincttech

In curand, cateva informatii despre autor.

Subscribe to this Blog via Email :

10 comments

Write comments
Anonim
AUTHOR
20 ianuarie 2011 la 18:55 delete

super tare, mersi foarte mult ,e asa simplu si m-am chinit ceva pe forum-uri sa gasesc solutia ;) cristi bucuresti

Reply
avatar
instincttech
AUTHOR
21 ianuarie 2011 la 12:04 delete

Cand cunosti solutia e simplu. Si eu am descoperit chestia asta, din greseala, dupa cateva ore de umblat prin setarile placii de sunet si cateva calculatoare la care am renuntat. Dupa ce am incercat mai multe site-uri cu clipuri video mi-am dat seama ca problema nu e la youtube, asa ca am incercat si setarea asta... Nu prea mi se parea logic, dar a functionat. :)

Reply
avatar
Anonim
AUTHOR
27 mai 2011 la 12:48 delete

mersii mult omule cat mam chinuit pana am dat de site-u asta:x SA TRAIESTI 1000 DE ANI!!!:X

Reply
avatar
oana
AUTHOR
22 septembrie 2013 la 18:48 delete

MERGE METODA MULTUMESC!!!

Reply
avatar
instincttech
AUTHOR
23 septembrie 2013 la 10:35 delete

Cu placere si ma bucur ca acest blog inca este util si va pot ajuta. Sper ca in curand sa revin cu articole cat mai utile si de folos.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
28 februarie 2014 la 00:42 delete

esti cel mai tare omule .bv tie mersi mult

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
27 mai 2014 la 21:09 delete

functioneaza,dar center-ul si satelitii rear tot nu se aud la calitatea lor normala!!!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
29 decembrie 2014 la 01:15 delete

Sal , mie tot asa se aude pe living room doar pe stone rom se aude altfel merge toate , doar ca cele 2 merg bn restu se aude tip voce spate nu le merg bas.. doar inailte iara cele 2 principale merg si cu bas..

Reply
avatar
Anonim
AUTHOR
5 august 2015 la 18:14 delete

Super tare solutia...si era la indemina.Felicitari!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19 octombrie 2015 la 15:37 delete

deci prima oara se intra pe contol panel

Reply
avatar

Parerea ta conteaza !